0515 42 70 80 info@habee.nl

WAT HABÉÉ KANTOOR – EN PROJECTINRICHTING VOOR U KAN BETEKENEN.

Heeft u een kantoor aan huis of een nieuwbouwlocatie en zoekt u een goed advies en verkooppunt voor kasten,

bureaustoelen, bureautafels, kantinetafels, scheidingswanden of balies?

We staan garant voor een duidelijk advies, verkoop, levering, plaatsing en montage van ons standaard meubilair,

design meubilair tot ergonomisch verantwoord kantoormeubilair.

Habéé heeft voor ieder vraagstuk de passende oplossing.

Onze adviseurs staan voor u klaar.

U bent welkom in onze 3500 m2 showroom of neem vrijblijvend contact met ons op.

GEBRUIKT KANTOORMEUBILAIR.

Ons gebruikt kantoormeubilair is schoongemaakt, nagekeken en indien nodig gerepareerd.

Ons online aanbod is slechts een selectie van ons totaal assortiment.

Mocht u niet vinden wat u zoekt, kom dan eens langs in onze showroom.

LEVERING.

De levering zal routematig door onze eigen transport- en montagedienst plaatsvinden op werkdagen tussen

08:00 – 17:00 uur.

Onze monteur levert uw bestelling werkklaar op de begane grond bij u af.

Woont of werkt u op een verdieping? Dan leveren en monteren wij het meubilair alleen op locatie

indien er een lift aanwezig is.

.

LEVERING IN DE PROVINCIE FRIESLAND, MET UITZONDERING VAN DE WADDENEILANDEN.

Wij leveren vanaf een netto factuurbedrag van € 150,00 (excl. BTW) gratis in de provincie Friesland.

Bij een netto factuurbedrag onder de € 150,00 (excl. BTW) wordt er

€ 35,00 aan transportkosten in rekening gebracht.

LEVERING IN DE PROVINCIES GRONINGEN, DRENTHE, NOORD HOLLAND, FLEVOLAND,

OVERIJSSEL EN UTRECHT.

Voor levering in bovenstaande provincies wordt € 45,00 aan transportkosten in rekening gebracht.

LEVERING OVERIGE PROVINCIES.

De levering zal routematig plaatsvinden op werkdagen tussen 08:00 – 17:00 uur.

Levering vindt plaats door een externe transporteur op de begane grond, achter de eerste deur.

De goederen worden of in een doos of op een pallet geleverd.

Transportkosten € 65,00

LEVERING IN BELGIË EN DUITSLAND.

De levering zal routematig plaatsvinden op werkdagen tussen 08:00 – 17:00 uur.

Levering vindt plaats door een externe transporteur op de begane grond, achter de eerste deur.

De goederen worden in een doos of op een pallet geleverd.

Transportkosten op aanvraag.

Habéé neemt altijd persoonlijk contact op om de bestelling, levertijd en betaling met u door te nemen.

We plaatsen het kantoormeubilair daar waar u het geplaatst wilt hebben.

Ook zorgen wij ervoor dat het meubilair op de juiste manier ingesteld wordt, indien mogelijk.

Indien het door u bestelde kantoormeubilair niet aan uw verwachting voldoet

en wij deze retour moeten nemen, zijn wij genoodzaakt een percentage

van het aankoopbedrag in rekening te brengen.

PRIJZEN

Alle prijzen zijn exclusief 21% B.T.W.

Betaalmogelijkheden in overleg.

ADRES.

Habéé Kantoor- en Projectinrichting.

Koperslagersstraat 2

8601 WL SNEEK.

Tel.: +31 ( 0515 ) 427080

K.v.K.: 70517762

info@habee.nl

OPENINGSTIJDEN.

Maandag t/m Vrijdag: 08:00 – 17:00 uur.

Wij zijn gesloten op:

. 1 Januari

. Paas maandag

. 27 April (koningsdag)

. Hemelvaartsdag,

. Pinkster maandag

. Hardzeildag

. 1e en 2e Kerstdag.

. Op oudjaarsdag zijn we vanaf 13:00 uur gesloten