0515 42 70 80 info@habee.nl

Info

WAT HABÉÉ KANTOOR – EN PROJECTINRICHTING VOOR U KAN BETEKENEN.

Heeft u een kantoor aan huis of een nieuwbouwlocatie en zoekt u een goed advies en verkooppunt voor kasten,

bureaustoelen, bureautafels, kantinetafels, scheidingswanden of balies?

We staan garant voor een duidelijk advies, verkoop, levering, plaatsing en montage van ons standaard meubilair,

design meubilair tot ergonomisch verantwoord kantoormeubilair.

Habéé heeft voor ieder vraagstuk de passende oplossing.

Onze adviseurs staan voor u klaar.

Komt U voor een totaal inrichting, bel dan even voor het inplannen van een afspraak.

U bent welkom in onze 3500 m2 showroom of neem vrijblijvend contact met ons op.

GEBRUIKT KANTOORMEUBILAIR.

Ons gebruikt kantoormeubilair is schoongemaakt, nagekeken en indien nodig gerepareerd.

Ons online aanbod is slechts een selectie van ons totaal assortiment.

Mocht u niet vinden wat u zoekt, kom dan eens langs in onze showroom.

LEVERING.

In verband met Corona kunnen wij op dit moment de levertijden genoemd bij de artikelen

op onze website niet altijd garanderen.

Na uw bestelling via onze website krijgt u een bevestiging via de mail. Kijk vooral ook even in uw spam box.

Voor de actuele levertijden kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen.

0515 – 427080

De levering zal routematig door onze eigen transport- en montagedienst plaatsvinden

op werkdagen tussen 08.00 – 17.00 uur.

Onze monteur levert uw bestelling werkklaar op de begane grond bij u af.

Woont of werkt u op een verdieping? Dan leveren en monteren wij het meubilair alleen op locatie

indien er een lift aanwezig is.

EXTRA MAATREGELEN I.V.M. CORONA.

We volgen de RIVM richtlijnen en nemen hygiëne maatregelen om verdere verspreiding

van het virus te voorkomen.

Onze bezorgers en monteurs hebben uitgebreide instructies gekregen met betrekking tot deze maatregelen.

Zo schudden wij geen handen en houden minimaal 1,5 meter afstand.

Indien de situatie ter plaatse daar aanleiding toe geeft, heeft onze chauffeur de mogelijkheid om,

in overleg met de klant, af te wijken van de geplande in huis situatie.

Dit ter bescherming van zowel klant als monteur.

.

LEVERING IN DE PROVINCIE FRIESLAND, MET UITZONDERING VAN DE WADDENEILANDEN.

Wij leveren vanaf een netto factuurbedrag van € 150,00 (excl. BTW) gratis in de provincie Friesland.

Bij een netto factuurbedrag onder de € 150,00 (excl. BTW) wordt er

€ 35,00 aan transportkosten in rekening gebracht.

LEVERING IN DE PROVINCIES GRONINGEN, DRENTHE, NOORD HOLLAND, FLEVOLAND,

OVERIJSSEL EN UTRECHT.

Voor levering in bovenstaande provincies wordt € 45,00 aan transportkosten in rekening gebracht.

LEVERING OVERIGE PROVINCIES.

De levering zal routematig plaatsvinden op werkdagen tussen 08:00 – 17:00 uur.

Levering vindt plaats door een externe transporteur op de begane grond, achter de eerste deur.

De goederen worden of in een doos of op een pallet geleverd.

Transportkosten € 65,00

PRIJZEN

Alle prijzen zijn exclusief 21% B.T.W.

Betaalmogelijkheden in overleg.

ADRES.

Habéé Kantoor- en Projectinrichting.

Koperslagersstraat 2

8601 WL SNEEK.

Tel.: +31 ( 0515 ) 427080

K.v.K.: 70517762

info@habee.nl

OPENINGSTIJDEN.

Maandag t/m Vrijdag: 08:00 – 17:00 uur.

Wij zijn gesloten op:

. 1 Januari

. Paas maandag.

. 27 April (koningsdag)

. Hemelvaartsdag.

. Pinkster maandag.

. Hardzeildag. 11 augustus 2021

. 1e en 2e Kerstdag.

. Op oudjaarsdag zijn we vanaf 13:00 uur gesloten.